مهاجرت، ويزا، اقامت مهاجرت، ويزا، اقامت .

مهاجرت، ويزا، اقامت

مهاجر 24

نام شركت: مهاجر 24

آدرس: استوني، تالين، تورنيماي 5 (برج سوئيس هتل)، كد پستي 10145

شماره تماس:

+982128424130

+37259608814

آدرس وب سايت: https://mohajer24.com              ايميل: [email protected]

دسته بندي شركت: مهاجرت، ويزا، اقامت، وكيل مهاجرت، مشاور مهاجرت، موسسه مهاجرتي،مهاجرت به كشور هاي اروپايي، مهاجرت كاري، مهاجرت از طريق خوداشتغالي، مهاجرت از طريق برنامه استارتاپ

 

درباره شركت: مجموعه مهاجر۲۴ به سرپرستي و مديريت آقاي حميد بابري، مشاور مهاجرت و كارآفرين موفق بين المللي در حوزه فناوري اطلاعات و كسب و كارهاي آنلاين در سال ۲۰۲۰ فعاليت رسمي خود را با هدف همراهي مهاجرين عزيز آغاز نمود.

ضمن ارائه خدمات مشاوره مهاجرت طي سال هاي گذشته و همچنين همراهي مهاجرين عزيز در حين پروسه كاري و حتي بعد از مهاجرت ايشان در انجام امور پيش رو در كشور مقصد توانستيم اعتماد بيشتري از هموطنان عزيزمان را جلب و افتخارات بيشتري در اين زمينه كسب نماييم.

 

وب سايت مهاجر۲۴ با هدف اصلي آموزش و راهنمايي هموطنان عزيز در زمينه مهاجرت كاري و كارآفريني و در نتيجه مهاجرت به كشور هاي اروپايي و همچنين بهره مندي متقاضيان از برنامه هاي مهاجرتي كانادا همواره در ميان مشتريان با صفات نيك معروف مي باشد و البته اين براي ما كافي نيست و همچنان در تلاش هستيم تا افتخارات بيشتري كسب نماييم.

خدمات شركت: اولين هدف مهاجر ۲۴ ارائه مشاوره مهاجرت و راهنمايي متقاضيان در زمينه انتخاب بهترين كشورها براي مهاجرت و همچنين بررسي و معرفي بهترين روش هاي مهاجرتي با توجه به شرايط متقاضي مي باشد كه همواره اين خدمت به صورت مشاوره رايگان به متقاضيان عزيز ارائه گرديده است.

همچنين متقاضي در مسير مهاجرت با ناهمواري ها و چالش هاي زيادي نيز پيش رو مي باشد؛ يكي ديگر از اهداف مهاجر ۲۴ همراهي متقاضيان مهاجرت در اين مسير و ارائه راهكاري هاي كاربردي و آموزش هاي لازم در اين زمينه مي باشد.

مهاجر ۲۴ ضمن ارائه خدمات مشاوره مهاجرت در زمينه هاي مهاجرت كاري، مهاجرت از طريق خوداشتغالي، مهاجرت از طريق برنامه استارتاپ و همچنين ساير برنامه هاي مهاجرتي كانادا با هدف اخذ اقامت دائم كشور كانادا، همواره قصد دارد به بزرگترين پايگاه اطلاع رساني و آموزشي در زمينه مهاجرت تبديل گردد و موفقيت هموطنان عزيز را در اين زمينه به ارمغان بياورد.

لينك شبكه هاي اجتماعي:

فيسبوك: https://www.facebook.com/visa.mohajer24

اينستاگرام: https://www.instagram.com/visa_mohajer24

توئيتر: https://twitter.com/visa_mohajer24

لينكدين: https://www.linkedin.com/company/mohajer24

تلگرام: https://t.me/mohajer24com

يوتيوب: https://www.youtube.com/channel/UC6ZJGwvFjMsMtd-d-j1fwUw

پينترست: https://www.pinterest.com/mohajer24

آپارات: https://www.aparat.com/mohajer24.com


برچسب: مهاجرت، ويزا، اقامت، وكيل مهاجرت، مشاور مهاجرت، موسسه مهاجرتي،مهاجرت به كشور هاي اروپايي، مهاجرت كاري+مهاجرت از طريق خوداشتغالي +مهاجرت از طريق برنامه استارتاپ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۰:۱۳ توسط:vahid موضوع: نظرات (0)